Centrum rehabilitacji. Twoja droga do sprawności
Czynne: Od poniedziałku do piątku 8.00 – 18.30, soboty 8.00 – 13.00
Nr telefonu: w kontaktach
Od lekarza, który ma podpisaną umową z NFZ:
Rejestracja odbywa się od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.30 do 15.30.
Wizytę umówisz pod numerem ogólnym: 16 736 82 38.
Twoje dziecko jest już w trakcie terapii i potrzebujesz informacji? Zadzwoń: Ośrodek Dziennej Rehabilitacji Dzieci z Zaburzeniami Wieku Rozwojowego:
Dzieci w wieku od 0 - 2
☎ Zadzwoń: 606 823 206
Dzieci w wieku od 3 do 18
☎ Zadzwoń: 795 330 579
dzieci od 0 do 18 roku życia
Do ośrodka rehabilitacji dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego kierowane są osoby:
Do120 dni zabiegowych w roku kalendarzowymi realizuje się w zależności od potrzeb – od 1 do 5 dni w tygodniu:
Dla dzieci w wieku 0 – 3 lat, 1 godzina dziennie (od 1 do 5 dni w tygodniu)
Dla dzieci w wieku 4 – 7 lat, 2 godziny dziennie (1 – 5 dni w tygodniu)
Dla dzieci w wieku 8 – 18 lat,3 godziny dziennie (1 – 5 dni w tygodniu)
✔ poradę lekarską
✔ świadczenia z zakresu diagnozy i terapii:
psychologicznej, logopedycznej, pedagogicznej
✔ a także z zakresu terapii:
behawioralnej, zajęciowej
✔ oraz świadczenia diganostyczno-terapeutyczne z zakresu fizjoterapii i fizykoterapii.
Specjalista rehabilitacji medycznej – lek. med. Anna Kapuśniak
Neurolog – dr n. med. Marcin Popek
Fizjoterapeuci:
Lic. fizjoterapii Anna Bronicka
Mgr Joanna Łach
Mgr Magdalena Przybyło
Mgr Klaudia Garbacik
Mgr Aneta Strzelec-Balicka
Mgr Katarzyna Ogrodnik
Mgr Małgorzata Zamirska
Psycholodzy:
Mgr Kinga Pasierbska-Hernik
Mgr Magdalena Semań-Leksander
Mgr Marta Stós
Logopedzi:
Mgr Ewa Bar
Mgr Bożena Łukasińska
Mgr Lucyna Nowak
Mgr Magdalena Semań-Leksander
Mgr Ewa Kozubek
Pedagog specjalny– mgr Kamila Pawlik
Oligofrenopedagog– mgr Monika Lizoń-Polańska
Terapeuta zajęciowy– Katarzyna Kowalska
Kompleksowa stymulacja neurorozwojowa niemowląt, małych i starszych dzieci oraz nastolatków – to cel metod stosowanych w naszym ośrodku.
Są to:
oddziaływania psychologiczno-pedagogiczne realizowane są w oparciu o metody responsywne i relacyjne.